Under mässan presenterade vi våra innovativa energilagringslösningar, inklusive både batterilagring och säsongsbaserade termiska energilagringssystem. Vi var också stolta över att introducera och lansera vår nya produkt, Heat Bank — en nästa generations lösning, utvecklad för att förbättra energieffektiviteten och stödja omställningen till en mer hållbar energianvändning.
Besökare i vår monter fick möjlighet att diskutera hur energilagringslösningar kan hjälpa företag att minska energikostnader, förbättra den operativa effektiviteten och stärka energioberoendet. Vår VD, Denise Conway, deltog också under eventet och förde flera värdefulla samtal med partners, kunder och andra branschaktörer.
PacTec fortsätter att vara en viktig mötesplats för företag som driver hållbar industriell utveckling framåt, och vi uppskattade de många inspirerande diskussionerna och nya kontakterna som skapades under eventet.
Ett stort tack till alla som besökte oss i Helsingfors — vi ser fram emot att fortsätta dialogen och bygga nya samarbeten framöver.





